Ako si vytvorím objednávku?

Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché. Po kliknutí na vybratý produkt si zvolíte Vašu veľkosť a označíte možnosť .

Po vložení všetkých produktov sa do Vašej objednávky dostanete kliknutím na položku , ktorá sa nachádza v pravej hornej strane webu. Po kliknutí na košík sa Vám zobrazí zhrnutie objednávky. Následne, v ďalšom kroku, si vyberiete preferovaný spôsob platby a dopravy.

Posledným krokom k uskutočneniu objednávky je vypísanie fakturačnej adresy a ostatných údajov, potrebných pre jej dokončenie. V prípade, že si želáte doručiť balík na inú adresu, ako je fakturačná adresa, stačí kliknúť na možnosť . Následne sa Vám zobrazí možnosť vyplnenia dodacej adresy.

Ak ste u nás už registrovaný, stačí ak sa prihlásite a všetky Vaše údaje sa doplnia automaticky.

Kliknutím na položku sa vytvorí objednávka, dostanete potvrdzovací e-mail o jej uskutočnení a môžete sa tešiť na Váš balíček.

Musím sa zaregistrovať, keď chcem vytvoriť objednávku?

Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať.

Registrácia má ale mnoho výhod, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.

Môžem si produkty niekde vyskúšať? Máte kamennú predajňu?

Vzhľadom na to, že LUXmoda je internetový obchod, bez kamennej predajne, tak tovar nie je možné si  vopred vyskúšať.

Pri výbere vhodnej veľkosti Vám pomôžu naše tabuľky, ktoré nájdete pri každom produkte.  Ak by Vám aj napriek tomu niektorý kúsok nesadol, môžete nám ho vrátiť  do 30 dní od prevzatia.

Ako správne zvolím svoju veľkosť?

Pri výbere správnej veľkosti Vám pomôžu naše tabuľky veľkostí, ktoré sú uvedené pri každom produkte, nad možnosťou výberu veľkosti.

Ak by Vám aj napriek tomu niektorý kúsok nesadol, môžete nám ho vrátiť do 30 dní od prevzatia.

Môžem zmeniť svoju objednávku?

Kým nie je Vaša objednávka zabalená, je v nej možné zmeniť tieto údaje: fakturačná adresa, dodacia adresa, e-mail, telefónne číslo. Zároveň je možné, do tohto stavu, stornovať produkty, prípadne celú objednávku.

Ak máte záujem o doobjednanie alebo výmenu tovaru v už vytvorenej objednávke, kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxmoda.sk, prípadne telefonicky na číslo +421 940 365 593 Radi Vám poskytneme informácie, či je ešte možné upraviť Vašu objednávku.

Avšak, ak ste objednávku uhradili prostredníctvom platobnej brány, doobjednať alebo vymeniť tovar v nej už nedokážeme.

Je možné spojiť viac objednávok do jednej?

Ak máte záujem o doobjednanie alebo výmenu tovaru v už vytvorenej objednávke, kontaktujte našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxmoda.sk, prípadne telefonicky na číslo +421 940 365 593. Radi Vám poskytneme informácie, či je ešte možné upraviť Vašu objednávku.

Avšak, ak ste objednávku uhradili prostredníctvom platobnej brány GoPay, doobjednať alebo vymeniť tovar v nej už nedokážeme.

Môžem zrušiť svoju objednávku?

Storno objednávky je možné, ak ešte tovar nebol zabalený. Vašu požiadavku ohľadom zrušenia nám môžete poslať e-mailom na adresu info@luxmoda.sk, prípadne nám môžete zavolať na linku zákazníckej podpory, na číslo +421 940 365 593.

Odoslaním objednávky sa zaväzujete k jej prevzatiu. V prípade neprebratia tovaru budete vyzvaný k úhrade nákladov spojených s doručením. V prípade záujmu o opätovné zaslanie neprevzatej objednávky Vám bude účtovaný poplatok za dopravu, podľa Vami zvoleného variantu prepravy.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete uhradiť troma spôsobmi:

platobnou kartou – priamo pri objednaní tovaru, prostredníctvom platobnej brány, prevodom na účet alebo dobierkou – v hotovosti alebo platobnou kartou, pri doručení tovaru kuriérom.

Koľkokrát je možná výmena tovaru?

Priamu výmenu tovaru neposkytujeme, ale nevhodné produkty nám môžete poslať späť, formou vrátenia tovaru. Najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru Vám zašleme peňažné prostriedky za vrátené produkty späť na Váš bankový účet a Vy si tak môžete objednať inú veľkosť produktu alebo iný tovar.

Prečo som nedostal potvrdenie svojej objednávky?

Ak Vám neprišlo potvrdenie k vytvorenej objednávke, mohlo sa stať, že ste pri jej vypĺňaní chybne zadali Vašu e-mailovú adresu. Prípadne mohla byť správa zaradená medzi spam (nevyžiadanú poštu), alebo medzi reklamu. Prosíme Vás, o skontrolovanie týchto zložiek vo Vašej e-mailovej schránke.

Ak sa Vám aj tak nepodarilo nájsť potvrdenie objednávky, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxmoda.sk, alebo telefonicky na čísle +421 940 365 593. Radi Vám toto potvrdenie pošleme dodatočne.

Ako môžem uplatniť kupón v objednávke?

Ak máte všetky vybraté produkty vložené v nákupnom košíku, kliknete na možnosť . Zobrazí sa Vám zhrnutie objednávky, pod ktorým sa nachádza okienko s textom . Do tohto okienka vpíšete Váš kupón a kliknete na položku . Z ceny objednaného tovaru sa Vám automaticky vypočíta zľava, o ktorú sa poníži celková cena Vašej objednávky.

Môžem si kupón uplatniť aj dodatočne?

Zabudli ste použiť svoj zľavový kupón pri potvrdení objednávky? Nevadí. Pripravte si ho a neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxmoda.sk, alebo telefonicky na čísle +421 940 365 593. Radi Vám pomôžeme s dodatočným uplatnením zľavy.

Ak ste za objednávku zaplatili kartou online, prostredníctvom platobnej brány, kupón nie je možné dodatočne vložiť do objednávky a uplatniť si zľavu. Napriek tomu nás neváhajte kontaktovať, nájdeme spolu alternatívne riešenie.

Ako dlho trvá dodanie balíku?

Doba dodania tovaru je odlišná pri rôznych produktoch. Po rozkliknutí jednotlivých produktov, pod možnosťou pridať do košíka, sa nachádza položka , kde je uvedená informácia s dobou dodania jednotlivých veľkostí tovaru.

Štandardná doba dodania je 7-12 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Avšak tovar, ktorý máme skladom, Vám zabalíme a odošleme do 24 hodín od vytvorenia objednávky.

Aký je spôsob dopravy?

Vašu objednávku je možné doručiť dvomi spôsobmi:

GLS alebo Packeta kuriérom, ktorý Vám doručí balík na dodaciu adresu uvedenú v objednávke, na výdajné miesto v sieti GLS alebo Packeta, ktoré Vám najviac vyhovuje.

Môžem platiť v hotovosti pri prebraní tovaru?

Samozrejme. Pri vytvorení objednávky si môžete zvoliť možnosť platby dobierkou, kedy zaplatíte za tovar kuriérovi pri prevzatí balíku.

Ako môžem reklamovať tovar?

Niečo nie je v poriadku s Vašim produktom? Objavila sa Vám na produkte nejaká chyba, ktorá nebola spôsobená nevhodným používaním? Nevadí, na každý tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov a Vy nám tak môžete poškodený kúsok poslať späť formou reklamácie.

Pred odoslaním balíku Vás prosíme o vyplnenie formulára na vrátenie tovaru, kde je potrebné vybrať produkt, ktorý chcete reklamovať a uviesť dôvod reklamácie. Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám pošlite zabalený doporučene na adresu:

Dávid Mészáros E-shoping and transport.,Trnovec nad Váhom 282, 925 71

O doručení tovaru, ako aj o priebehu reklamácie, Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Ako rýchlo vybavíte reklamáciu?

Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, aby ste nemuseli zbytočne dlho čakať. Štandardná doba vybavenia reklamácie je do 30 dní od doručenia tovaru na reklamačné oddelenie.

Na akú adresu mám zaslať tovar?

Tovar, ktorý chcete reklamovať, nám pošlite v balíku s uvedeným číslom objednávky na adresu:

Dávid Mészáros E-shoping and transport.,Trnovec nad Váhom 282, 925 71

Ako sa môžem zaregistrovať?

Registrácia u nás je veľmi jednoduchá a rýchla. Stačí Vám k nej iba pár údajov.

Pre jej vytvorenie kliknite na odkaz , ktorý sa nachádza v pravej hornej časti stránky. Dostanete sa k prihlasovaciemu formuláru, pod ktorým sa nachádza možnosť registrácie. Po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí registračný formulár, kde stačí vyplniť Vaše základné údaje a registrácia je dokončená.

S týmito údajmi sa kedykoľvek dostanete do Vášho zákazníckeho účtu, kde môžete sledovať stav Vašich objednávok.

Čo mám robiť, keď sa nedokážem prihlásiť do svojho účtu?

Jedným z najčastejších dôvodov, prečo sa nemožno prihlásiť do používateľského účtu, je nesprávne zadaný e-mail alebo heslo.

Ak ste zabudli heslo, tak sa nemusíte báť. Prostredníctvom Vašej e-mailovej adresy, ktorá bola uvedená pri registrácii Vám dokážeme vygenerovať nové heslo.

V prípade, že ste u nás po prvýkrát a nie je množné použiť Vašu e-mailovú adresu, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxoda.sk. Radi Vám pomôžeme.

Čo mám robiť, keď som si dal poslať nové heslo ale nič mi neprišlo?

Nové vygenerované heslo je zasielané na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená pri registrácii. Väčšinou sa ale stáva, že správa býva zaradená medzi spam alebo reklamu, skúste skontrolovať či sa Vám do týchto zložiek e-mail nezaradil.

Ak sa Vám e-mail s vygenerovaným heslom nepodarilo nájsť, tak neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu e-mailom na adrese info@luxoda.sk. Radi Vám nové heslo pošleme dodatočne.

Musím sa zaregistrovať, keď si chcem vytvoriť objednávku?

Pre vytvorenie objednávky nie je potrebné sa u nás registrovať.

Registrácia má ale mnoho výhod, napríklad sledovanie stavu aktuálnej objednávky, vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky alebo možnosť odberu newsletterov s najnovšími informáciami.